05 September 2013

Versionshinweise für den SolveigMM Video Editing SDK 3.0

Tomsk 5. September, 2013

Versionshinweise für den SolveigMM Video Editing SDK 3.0

Wir haben ein Upgrade für den SolveigMM Video Editing SDK veröffentlicht, das jetzt auch Unterstützung für bild- und K-Frame-genaue Bearbeitung für die Dateitypen FLV, WEBM und AVI bietet:

• Unterstützung von bildgenauem und K-Frame-genauem Schneiden, Verbinden und Muxen bei FLV-Dateien
  • Unterstützung von bildgenauem und K-Frame-genauem Schneiden, Verbinden und Muxen bei WEBM-Dateien
  • Bildgenauer Schnitt bei AVI-Dateien

Die größte Veränderung ist eine Kostprobe der bekannten Bearbeitungssoftware SolveigMM Video Splitter, verfügbar im SolveigMM Video Editing SDK 3.0. Wir zeigen Ihnen damit, wie Sie alle unterstützten Formate schneiden und zusammenfügen, Routen auf Yandex-Karten verfolgen sowie die Tacho- und Kompassanzeigen in DVR-Dateien beobachten können, einschließlich der zusätzlichen GPS-Daten.

Der Quellcode, um den der SolveigMM Video Editing SDK 3.0 ergänzt wurde, bietet zusätzliche Funktionen zum bestehenden SDK. Besondere Highlights sind dabei:

• Muxing von MP4 nach ASF für die Microsoft Playready-Plattform (unterstützt vom Galaxy S2)
  • Das Zeitleisten-ActiveX-Control zur Erstellung von Miniaturbildern und Audio Waveform
  • Speichern von Einzelbildern in JPEG und BMP

Sie finden das Upgrade hier.

Produkt-Seitenlink:  https://www.solveigmm.com/de/products/video-editing-sdk
Download-Link:  https://www.solveigmm.com/download/SolveigMM_Video_Editing_SDK.exe
Firmenwebseite:  https://solveigmm.com

Tel.: +7 3822 701 424 ext. 2049
E-mail: pr@solveigmm.com

Christmas Sale 2020
20 December 2019 News

Season’s Greetings from Solveig Multimedia! From December 20, 2019, through January 20, 2020, get 30% off on our home and business products: Video Splitter, HyperCam, WMP Trimmer Plugin and Zond 265. Make sure you have the top video editing solutions in the New Year!

Black Friday 2019
21 November 2019 News

Black Friday is here! On November 22 - 29, 2019, get 50 % off on SolveigMM’s top-selling solutions: Video Splitter, HyperCam, WMP Trimmer Plugin and Zond 265. Hurry up before it’s too late! Ensure your ultimate video editing experience at half the price. Check out the offer!

SolveigMM announces a new Zond 265, version 4.7
10 September 2019 News

SolveigMM announces a new version of its Zond 265 – HEVC Video analyzer, version 4.7. The new version main feature is Decoded picture buffer (DPB) visualization for HEVC video. Besides HEVC/H.265 streams Zond 265 supports AOMedia Video 1 (AV1), MPEG-2 , and H.264 codecs. Learn more about the new Zond 265 and get ver.4.7 for evaluation.

Solveig Multimedia at IBC 2019
06 September 2019 News

Solveig Multimedia with our partner nablet takes part at IBC  2019 in Amsterdam, September 13 - 16, 2019 and invites to visit the stand 7.A06. We will gladly reveal the HTML5 Video Editor - our brand-new product for cloud-based video editing, and demonstrate the latest achievement in the field of comprehensive debug analysis in easy-to-use visuals for HEVC/H.265, H.264, MPEG-2 and AV-1 format, Zond 265. The new version is allows you to view the Decoded Picture Buffer.
We also welcome you to discuss our traditional smart editing solutions, Video Editing SDK, which allows the developer to create applications for advanced frame-accurate editing of digital video/audio data in various formats and Video Splitter, a powerful editing consumer application developed on the basis of Video Editing SDK - an illustrative example of the most attractive features implementation.