Chi siamo Prodotti Supporto
17 December 2013

Speciale di Natale 2013

Shhh… la felice stagione delle vacanze è quasi arrivata!

Stiamo lanciando la più grande vendita di quest’anno. Uniamo insieme le figure doppie dell’anno 2013 e facciamo 33 in totale. Diamo un regalo del 33 % di sconto ai nostri clienti per tutti i prodotti SolveigMM di consumo e professionali disponibili per l’acquisto sul nostro sito web nello Speciale di Natale 2013.

L’offerta unica sarà valida dal 16 di Dicembre 2013 all’8 di Gennaio 2014.

Possa questo sopraggiungente anno 2014 portare pace e felicità, colmo di magia e sogni!
Buon Natale e Felice Anno Nuovo!

HyperCam 6 Release
13 May 2020 News

SolveigMM delivers Hypercam 6. The new edition boosts a major feature - 'voiceover' in the Media Editor. It allows you to overlay voice comments to your video. What you need to do is load your file, specify the start position of the voiceover and start recording! Check out the full instructions. Get the new HyperCam with a 10% discount and share your feedback!

Valentine's Day 2020
14 February 2020 News

Happy St. Valentine’s Day! For everyone in love with Solveig Multimedia: from February 14 through February 17, 2020, get 40% off on all major products for home and business: Video Splitter, HyperCam, WMP Trimmer Plugin and Zond 265. Ensure your ultimate video experience with astonishing discounts!

Christmas Sale 2020
20 December 2019 News

Season’s Greetings from Solveig Multimedia! From December 20, 2019, through January 20, 2020, get 30% off on our home and business products: Video Splitter, HyperCam, WMP Trimmer Plugin and Zond 265. Make sure you have the top video editing solutions in the New Year!

Black Friday 2019
21 November 2019 News

Black Friday is here! On November 22 - 29, 2019, get 50 % off on SolveigMM’s top-selling solutions: Video Splitter, HyperCam, WMP Trimmer Plugin and Zond 265. Hurry up before it’s too late! Ensure your ultimate video editing experience at half the price. Check out the offer!