02 November 2010

Company: Solveig Multimedia
Tel.: +7 3822 492 609 ext. 105

HyperCam 3 Hits Japanese Market

SolveigMM partners with Yanasa Software to launch screencasting utility in the Japanese market

November 2, 2010.  Solveig Multimedia today announces the start of the partnership with Yanasa Software (Japanese reseller company) to bring fully localized HyperCam 3.0 to Japanese consumers. The advanced screencasting software now also comes with customer support in Japanese.

“We are excited entering Japanese market with the help of our new partner, and believe the customers will benefit by usage localized version of our products,” – Solveig Multimedia states. Indeed, the two companies took extra effort to make using HyperCam 3 easy and comfortable. The utility has been completely localized to offer the same powerful screencasting and editing capabilities conveniently wrapped into Japanese interface.

Solveig’s partnership with Yanasa Software allows the companies to bring smart multimedia solutions to Japanese users. While SolveigMM software has already gained wide recognition in Europe and North America, it’s still new to Japan. To try out HyperCam’s functionality users can download a 21-day free evaluation copy at the reseller’s website. Yanasa Software also provides customer support.

HyperCam 3 at a Glance:
•    support for text annotations, sound, and screen notes
•    built-in video editor
•    command line interface
•    customizable frame rate and compression
•    intuitive and user-friendly interface
•    pre-defined hotkeys

Links:
Company website: www.solveigmm.com
Product page: http://www.solveigmm.com/en/products/hypercam/

Company:
Founded in 2003, Solveig Multimedia is a research and software development company specializing in digital video/audio products and multimedia solutions

Contact:

Dmitry Vergeles
Title: CEO
Company: Solveig Multimedia
Tel.: +7 3822 492 609 (ext 105)
Address: Akademichesky Prospekt 10/3, 634055 Tomsk, Russia

Weihnachtsverkauf 2021
24 December 2020 News

Solveig Multimedia lädt Sie ein, Weihnachten und Neujahr mit uns zu feiern!

Vom 24. Dezember 2020 bis zum 24. Januar 2021 bieten wir einen Weihnachtsverkauf mit 35% Rabatt auf unsere Produkte an: Video Splitter, HyperCam, WMP Trimmer Plugin und Zond 265. Wir wünschen Ihnen Frohe Weihnachten und ein gutes neues Jahr. Mögen Ihre Familie und Freunde bei guter Gesundheit bleiben!

Black Friday Angebot 2020
26 November 2020 News

Black Friday ist zurück! Bis zum 4. Dezember 2020 erhalten Sie 50% Rabatt auf die meistverkauften Lösungen von SolveigMM: Video Splitter, HyperCam, WMP Trimmer Plugin und Zond 265. Beeilen Sie sich, bevor es zu spät ist! Stellen Sie Ihr ultimatives Videobearbeitungserlebnis zum halben Preis sicher. Schauen Sie sich das Angebot an!

Zond 265 v.4.9 Freisetzung
21 November 2020 News

Solveig Multimedia freut sich, das Update seines Videoanalysetools Zond 265, Version 4.9, bekannt zu geben. Es besteht hauptsächlich aus der Aktualisierung der AV1-Videokompatibilität (AOM v.2.0.0-Referenzsoftware), enthält aber auch andere Verbesserungen. Sehen Sie sich die neue Version von Zond 265 auf der Produktseite an. Wir verbessern unsere Produkte ständig und würden uns freuen, von Ihnen eine Rückmeldung zu erhalten.

SolveigMM hat einen Echtzeit-Decoder für Huawei P40 Pro entwickelt
20 November 2020 News

SolveigMM hat einen Echtzeit-EVC-Decoder (MPEG-5 Teil 1) entwickelt, der auf dem Huawei P40 Pro-Telefon ausgeführt werden kann. Überprüfen Sie bitte technische Details unserer Vorlage an die MPEG Oktober-Sitzung. Wir laden Sie ein, eine Demo zu beantragen.