12 April 2017

Solveig Multimedia unleashes Video Splitter for MacOS

For Immediate Release

Solveig Multimedia unleashes Video Splitter for MacOS

Lossless video editing with frame accuracy is now available to Apple users across the globe at a minimal cost.

APRIL 12, 2017. SolveigMM, a cutting-edge video editing technology vendor, presents its flagship Video Splitter now available to MacOS users at the Apple App Store. Like Windows users, Apple fans can now leverage the Splitter functionality to remove unwanted or save the desired fragments with just a few mouse clicks. The Mac version comes handy with an intuitive user-friendly interface revamped for the respective OS.

The key features of Video Splitter for Mac include:

•    Frame accurate editing of MP4 AVC
•    Selection of multiple intervals in a single file
•    Visual timeline with thumbnails and audio wave

Apple computer fans can now enjoy top output quality at a very reasonable price. The product is available in App Store for just $19.99. For more product information, please visit the SolveigMM website.

The new release comes on the heels of a recent Video Splitter award. The Windows-based version was named the Best 2016 Software by PC Magazine (Russian Edition). As always, the product received well-deserved kudos from the reviewers for its 99,99% editing accuracy and cost-efficiency against a whole lot of competing solutions. With the PCMag award behind the belt, Splitter was placed high in the rating of the most influential tech developments in their specific market segments.

About Solveig Multimedia

Founded in 2003, Solveig Multimedia is a leading manufacturer of digital audio, video and multimedia solutions for end users and professional developers. The SolveigMM product line includes Video Splitter, HyperCam, Zond 265 and AVI Trimmer+.

For more information please contact:

pr@solveigmm.com

Valentinstag 2021
14 February 2021 News

Valentinstag kommt!

Schenken Sie sich und Ihren Lieben ein besonderes Geschenk mit einem Rabatt von 40% von uns. Nur vom 14. bis 16. Februar erhalten Sie 40% Rabatt auf die meistverkauften Produkte für Privat- und Geschäftskunden - Video Splitter, HyperCam und WMP Trimmer Plugin!

Weihnachtsverkauf 2021
24 December 2020 News

Solveig Multimedia lädt Sie ein, Weihnachten und Neujahr mit uns zu feiern!

Vom 24. Dezember 2020 bis zum 24. Januar 2021 bieten wir einen Weihnachtsverkauf mit 35% Rabatt auf unsere Produkte an: Video Splitter, HyperCam, WMP Trimmer Plugin und Zond 265. Wir wünschen Ihnen Frohe Weihnachten und ein gutes neues Jahr. Mögen Ihre Familie und Freunde bei guter Gesundheit bleiben!

Black Friday Angebot 2020
26 November 2020 News

Black Friday ist zurück! Bis zum 4. Dezember 2020 erhalten Sie 50% Rabatt auf die meistverkauften Lösungen von SolveigMM: Video Splitter, HyperCam, WMP Trimmer Plugin und Zond 265. Beeilen Sie sich, bevor es zu spät ist! Stellen Sie Ihr ultimatives Videobearbeitungserlebnis zum halben Preis sicher. Schauen Sie sich das Angebot an!

Zond 265 v.4.9 Freisetzung
21 November 2020 News

Solveig Multimedia freut sich, das Update seines Videoanalysetools Zond 265, Version 4.9, bekannt zu geben. Es besteht hauptsächlich aus der Aktualisierung der AV1-Videokompatibilität (AOM v.2.0.0-Referenzsoftware), enthält aber auch andere Verbesserungen. Sehen Sie sich die neue Version von Zond 265 auf der Produktseite an. Wir verbessern unsere Produkte ständig und würden uns freuen, von Ihnen eine Rückmeldung zu erhalten.