14 October 2016

Solveig Multimedia will present innovative solutions at Broadcast India Show 2016

Solveig Multimedia is heading eastwards this autumn!

We are unveiling Smart Video Editing and Video Analysis Technologies at Broadcast India Show 2016 (Bombay Exhibition Centre–Mumbai) on October 20–22, 2016.

At BI 2016, we will co-exhibit with our trusted Indian partner – Rahul Commerce. Come and see SolveigMM products at Booth D402! Drop by the booth for a personal meeting. We’ll have a chat, discuss your goals and show how SolveigMM innovative solutions can bring your existing and future projects onto the next level.

SolveigMM has longstanding expertise and competence in these technologies:

• Smart Video/Audio Editing
• HEVC Smart Editing
• Android Smart Editing
• Cross-platform HEVC Visual In-depth Analysis and Debug.

Here is a sneak peek into our future roadmap – please share your feedback! Thoughts and suggestions are welcome..

SolveigMM Video Splitter – lossless and fast video editor
The most feature-packed editor on the market

• A special video editor edition with a revamped UI, flexible multi-filed timeline, support for the dual camera and an independent player
• HEVC video codec support, and accelerated MP4 trimming with automatic parallelization of all CPU cores.
• Smooth operation with Google VP10 and AOMedia Video codecs. After-effects transitions and additional audio multiplexing to make video customization even easier. Also available for Mac OS X!

Android Trimmer SDK
Video edits on mobile made easy

Coming up next is the launch of Android Trimmer SDK that enables developers to create apps for smartphones, tablets and Android Set-to-Boxes. The Android Smart Editing Technology delivers K-frame video editing on mobile and comes with the TriMP4 free application for Android users.

HEVC Video Analysis and Debugging
Visual detailing – an in-depth look into your data

As for HEVC Video Analysis and Debugging, SolveigMM is baking a beta Zond 265 version with a built-in HDR feature. This edition will include a visually elaborated DPB management console – enhanced with Reference Picture Set and Reference Picture Dependency. Plus, the solution will add support for Google VP10 and AOMedia Video.

Aren’t you thrilled to get more details? Looking forward to see you at Booth D402!

To book an individual meeting with SolveigMM Team at Broadcast India Show 2016, please contact us at  sales(at)solveigmm.com.

Solveig Multimedia auf der CABSAT 2021
19 October 2021 News

Gute Nachrichten! Solveig Multimedia stellt vom 26. bis 28. Oktober auf der CABSAT 2021 in Dubai im World Trade Center aus.

Besuchen Sie unseren Stand Nr. PD-22 und informieren Sie sich über unsere neuesten Projekte und Lösungen, wie den HTML5 Video Editor, das brandneue Produkt, das Online-Videobearbeitung mit Übergängen, Textüberlagerung, Voice-Over und intelligentem Rendering bietet.

Der einzige Online-Editor mit Smart Rendering arbeitet mit Frame-Genauigkeit und bietet keinen Qualitätsverlust während der Bearbeitung. Es ermöglicht die Bearbeitung des Videos und die sofortige Vorschau der Änderungen, das Zusammenfügen mehrerer Clips zu einem einzigen Video, das Hinzufügen von Text, Musik und Übergängen zum Video.

Besuchen Sie den offiziellen Bereich des Unternehmens auf der Messe-Website für weitere Informationen. Kommen Sie und sehen Sie den Editor selbst!

EVC-Update auf ETM-Version 7.3 in Zond 265
07 September 2021 News

Solveig Multimedia arbeitet an der Erforschung und Integration des EVC-Standards: Zond 265 war für die Kompatibilität mit der neuesten ETM v.7.3 EVC-Referenzsoftware aktualisiert. EVC-Unterstützung wurde auch der Mac OS- und Linux-Version von Zond 265 hinzugefügt. Bitte überprüfen Sie die vollständige Liste der Änderungen und probieren Sie die aktualisierte Version von Zond 265 aus.

Zond 265 with EVC support in MPEG WG contribution
19 July 2021 News

Solveig Multimedia präsentierte Zond 265 mit EVC-Unterstützung als Beitrag zur Bereitstellung des EVC-Standards bei der MPEG-Arbeitsgruppe im Juli 2021. Weitere Informationen zum Beitrag und zur EVC-Unterstützung in Zond 265 finden Sie hier. Wir sind dankbar für technisches Feedback und Vorschläge in Bezug auf der EVC-Unterstützung und Zond 265 selbst.

Veröffentlichung von Zond 265 Version 5
31 May 2021 News

Zond 265-Upgrade veröffentlicht!

Solveig Multimedia freut sich, die Version 5 von Zond 265 präsentieren zu können, die nun die Analyse des Formats Essential Video Coding (EVC) unterstützt.

Überprüfen Sie die vollständige Liste der Funktionen und Änderungen im Versionsverlauf und besuchen Sie die Zond 265-Seite, um die Demoversion herunterzuladen.

Bitte überprüfen Sie das andere EVC-bezogene Projekt von uns: Echtzeit-EVC-Decoder und -Player für Huawei P40 Pro mobile.