05 February 2010

Company: Solveig Multimedia
Tel.: +7 3822 492 609 ext 105

Upgrade HyperCam 2.x to HyperCam 3.x only for 50%

February 5, 2010 - Solveig Multimedia and Hyperionics LLC. announce a special deal for upgrading old version of HyperCam 2.

Because we appreciate and value all our existing users that were with us from HyperCam 2 we’re offering a special 50% discount for newest powerful screen capturing software HyperCam 3 that was developed in close collaboration with Hyperionics LLC and released on December 08, 2009

We also want to show a sign of appreciation to the customers who knew about upcoming HyperCam 3 version, but still purchased HyperCam 2 from September  8, 2009  till December  8, 2009  – for these customers we’re offering a free upgrade.

In order to receive a special discount please proceed to:

and click “Update and Upgrade policy” option.

You would be asked to submit your credentials that were used for purchasing HyperCam 2.
After successful verification, HyperCam 3 can be purchased for only 14.95 Euro.

HyperCam 3.0 is powerful screen capturing software that is compatible with Windows Vista, XP, 2000 and  Windows 7. A single-user license costs 29.95 Euro. Further information on the product, as well as its free trial version, is available at http://www.solveigmm.com/en/products/hypercam/

About Solveig Multimedia

Founded in 2003, Solveig Multimedia is a software developer specializing in multimedia solutions and custom development. Among its major products there are Video Splitter, WMP Trimmer Plugin and AVI Trimmer. For more information on the company and its products please visit http://www.solveigmm.com

# # #

NOTE TO EDITORS: We offer a free serial number for HyperCam 3 to magazine editors, internet columnist, webmasters and bloggers, who will write a review on their website, blog or column. Please let us know if you have questions or need any additional information on HyperCam 3.0.

Product page link: http://www.solveigmm.com/en/products/hypercam/
Company website: http://www.solveigmm.com

Black Friday Angebot 2020
26 November 2020 News

Black Friday ist zurück! Bis zum 4. Dezember 2020 erhalten Sie 50% Rabatt auf die meistverkauften Lösungen von SolveigMM: Video Splitter, HyperCam, WMP Trimmer Plugin und Zond 265. Beeilen Sie sich, bevor es zu spät ist! Stellen Sie Ihr ultimatives Videobearbeitungserlebnis zum halben Preis sicher. Schauen Sie sich das Angebot an!

SolveigMM hat einen Echtzeit-Decoder für Huawei P40 Pro entwickelt
20 November 2020 News

SolveigMM hat einen Echtzeit-EVC-Decoder (MPEG-5 Teil 1) entwickelt, der auf dem Huawei P40 Pro-Telefon ausgeführt werden kann. Überprüfen Sie bitte technische Details unserer Vorlage an die MPEG Oktober-Sitzung. Wir laden Sie ein, eine Demo zu beantragen.

Video Splitter 7.6 mit hoher DPI-Unterstützung
06 November 2020 News

Solveig Multimedia eröffnet den November 2020 mit einem neuen Release! Diesen Monat stellen wir ein wichtiges Update für unser Flaggschiff Video Splitter vor, Version 7.6. Die neue Edition enthält praktische Verbesserungen an der Benutzeroberfläche. Die Schnittstelle skaliert jetzt basierend auf dem DPI-Wert in Systemen mit hoher DPI. Außerdem wird die Benutzeroberfläche skaliert, wenn Sie Video Splitter zwischen Monitoren mit unterschiedlichen DPI-Werten verschieben (ab Windows 10 1703). Wir verbessern unsere Produkte basierend auf Kundenfeedback und bemühen uns, von Release zu Release eine noch bessere Benutzerfreundlichkeit zu erzielen. Schauen Sie sich die neue Version von Video Splitter an!

HyperCam 6 Release
13 May 2020 News

SolveigMM bringt Ihnen Hypercam, Version 6. Die neue Edition ist um eine wichtige Funktion erweitert: "Voice-Over" im Media Editor. Es ermöglicht Ihnen, Ihr Video mit Sprachkommentare zu versehen. Sie müssen Ihre Datei laden, die Startposition des Voice-Overs angeben und die Aufnahme starten! Lesen Sie die vollständige Anleitung. Holen Sie sich die neue HyperCam mit 10% Rabatt und teilen Sie Ihr Feedback!