11 December 2013

Solveig Multimedia releases Zond 265 – HEVC Video analyzer, Version 1.5.

December 11, 2013

Solveig Multimedia releases Zond 265 – HEVC Video analyzer, Version 1.5.

Solveig Multimedia is proud to announce the release of Zond 265 – HEVC Video analyzer, Version 1.5.

We have done our best to enhance Zond 265 version 1.5 and we are sure you will enjoy the improvements.

Here are the advanced features of Zond 265 version 1.5:

- Hex viewer displays file contents in binary and hexadecimal formats with the abilities to search and navigate.

- Hex pannel is fully movable, resizable and hidable.

- Hex viewer is synchronized with a bitstream tab and highlights header blocks and bitstream header bits. It has been significantly optimized compared to betas and demos.

- Added the support for reading HEVC streams from MPEG transport streams in a beta vesion.

- Compatible with the reference software HM 12.1.

This 1.5 release features 8 fixes for small and common problems encountered by our customers.

To find more information about Zond 265 – HEVC Video analyzer or to get the demo version or to purchase the full one, please visit the product webpage

If any questions or feedbacks, please contact us.

About Solveig Multimedia

Founded in 2003, Solveig Multimedia is a software developer specialized in the area of digital audio, video and multimedia solutions for users and professionals. Among its major products are Video Splitter, HyperCam 3, Zond 265 and AVI Trimmer + MKV.

Contact information

EVC-Update auf ETM-Version 7.3 in Zond 265
07 September 2021 News

Solveig Multimedia arbeitet an der Erforschung und Integration des EVC-Standards: Zond 265 war für die Kompatibilität mit der neuesten ETM v.7.3 EVC-Referenzsoftware aktualisiert. EVC-Unterstützung wurde auch der Mac OS- und Linux-Version von Zond 265 hinzugefügt. Bitte überprüfen Sie die vollständige Liste der Änderungen und probieren Sie die aktualisierte Version von Zond 265 aus.

Zond 265 with EVC support in MPEG WG contribution
19 July 2021 News

Solveig Multimedia präsentierte Zond 265 mit EVC-Unterstützung als Beitrag zur Bereitstellung des EVC-Standards bei der MPEG-Arbeitsgruppe im Juli 2021. Weitere Informationen zum Beitrag und zur EVC-Unterstützung in Zond 265 finden Sie hier. Wir sind dankbar für technisches Feedback und Vorschläge in Bezug auf der EVC-Unterstützung und Zond 265 selbst.

Veröffentlichung von Zond 265 Version 5
31 May 2021 News

Zond 265-Upgrade veröffentlicht!

Solveig Multimedia freut sich, die Version 5 von Zond 265 präsentieren zu können, die nun die Analyse des Formats Essential Video Coding (EVC) unterstützt.

Überprüfen Sie die vollständige Liste der Funktionen und Änderungen im Versionsverlauf und besuchen Sie die Zond 265-Seite, um die Demoversion herunterzuladen.

Bitte überprüfen Sie das andere EVC-bezogene Projekt von uns: Echtzeit-EVC-Decoder und -Player für Huawei P40 Pro mobile.

Verbesserungen am Echtzeit-EVC-Decoder für Huawei P40 Pro
26 May 2021 News

SolveigMM aktualisiert weiterhin den Echtzeit-EVC-Decoder (MPEG-5 Teil 1) für das Huawei P40 Pro-Telefon. Der Decoder ist jetzt bis zu 50% schneller als seine Vorgängerversion. Siehe den detaillierten Bericht über die Verbesserungen, die in der zweiten Entwicklungsphase im Vergleich zur vorherigen Phase erzielt wurden.

Fühlen Sie sich frei, eine Demo zu beantragen.